اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خوزستان

همایش روابط عمومی الکترونیک در خوزستان آغاز شد

همایش روابط عمومی الکترونیک با حضور مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی کار خود را در اهواز آغاز کرد.

همایش روابط عمومی الکترونیک در خوزستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، همایش روابط عمومی الکترونیک خوزستان با حضور مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی در اهواز آغاز شد.

این همایش صبح امروز در سالن اجتماعات سردار سرلشکر شهید علی هاشمی استانداری خوزستان کار خود را آغاز کرد و تا عصر امروز نیز ادامه خواهد داشت.

در همایش روابط عمومی الکترونیک عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز حضور دارد و قرار است برای شرکت کنندگان در این برنامه سخنرانی کند.

نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک از سوی روابط عمومی استانداری خوزستان برگزار می‌شود و مجری آن جهاد دانشگاهی استان است.

نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک استان خوزستان به مدت یک روز با حضور مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی برگزار خواهد شد.

در این همایش قرار است 250 نفر از مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی آموزش‌های لازم را درباره روابط عمومی الکترونیک فرا گیرند.

همچنین در همایش روابط عمومی الکترونیک خوزستان تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان نیز حضور دارند تا در این موضوع آموزش ببینند.

انتهای پیام/72010/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول