اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه دوم ندسا برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه دوم ندسا برگزار و ضمن تقدیر از مصطفی دلپذیر، محسن رضایی‌نژاد به جای وی معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه دوم ندسا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده ظهر امروزدر جمع کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهرگفت: در دین مبین اسلام هدف از  خلقت انسان، رساندن او به مقام عبودیت بیان شده و برای تحقق آن برنامه دارد.

وی افزود: خداوند تمام مقدمات و ابزار لازم را فراهم کرده تا بواسطه آن انسان بتواند جلوه‌ای از صفات ذات الهی را در خود به‌وجود آورده و در پرتو آن به مقام عبودیت نائل شود.

محمودی‌زاده افزود: رسیدن به این مقام بسیار سخت و دشوار است اما دست یافتنی و ممکن است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که دین مبین اسلام بر آن تاکید دارد برای اینکه انسان را به این مقام برساند، طهارت در معیشت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به روایتی از معصوم که «عبادات انسان به 10 بخش تقسیم می‌شود و 9 بخش آن مربوط به طهارت در معیشت و کسب روزی حلال و بخش دیگر مربوط به سایر عبادات است»خاطرنشان کرد: این حدیث اهمیت روزی حلال در زندگانی را به خوبی نشان می‌دهد.

محمودی‌زاده کسب روزی حلال را نیازمند رعایت بسیاری از پارامترها خواند و بیان داشت: در روایتی از امام صادق(ع) است که "جنگ تن به تن و شمشیر از به دست آوردن روزی حلال آسان‌تر است".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا جایگاه لقمه حلال در دین مبین اسلام را جایگاهی رفیع توصیف کرد و افزود: بسیاری از دعاها که به اجابت نمی‌رسد به دلیل آن است که لقمه شبهه‌دار وارد زندگی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه لقمه حرام دارای اثر وضعی بوده و فطرت انسانی را بین برده و او را از مسیر حق باز می‌دارد، گفت: مصداق بارز آثار سوء لقمه حرام  در زندگی انسان‌ها در حادثه خونبار کربلا به منصه ظهور رسید.

در پایان، مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه دوم ندسا برگزار و ضمن تقدیر از مصطفی دلپذیر، محسن رضایی‌نژاد به جای وی معرفی شد.

انتهای پیام/66006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول