اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آبیک خبر داد

توزیع بیش از 30 هزار اصله نهال در آبیک

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از توزیع 30 هزار و 600 اصله نهال در هفته منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از 30 هزار اصله نهال در آبیک

حمیدرضا رضانژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: 30 هزار و 600 اصله نهال شامل گونه‌های زیتون‌تلخ، صنوبر، عرعر، زبان‌گنجشک و سروخمره‌ای است که بین دهیاران روستاها، شهرداری‌ها و شرکت‌هایی که طرح توسعه فضای سبز دارند، توزیع می‌شود.

وی افزود: با همکاری دهیار روستای زیاران مقرر شده است یک هزار و 500 اصله نهال صنوبر و زبان‌گنجشک در حاشیه مسیر زیاران ـ طالقان غرس شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از اعطای سندهای مرتع‌داری دو روستای آلاداغلو و شهرآباد در هفته منابع طبیعی خبر داد و بیان کرد: این اسناد با حضور مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک در مراسم درخت‌کاری مجتمع گوشتی مهر گستر (گوشت زیاران سابق) به نماینده دامداران اعطا می‌شود.

رضانژاد از برگزاری جشن منابع طبیعی در اردوگاه یانس‌آباد خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم که با هدف ترویج حفظ و حراست از منابع طبیعی برگزار می‌شود، دانش‌آموزان دختر و پسر با اهمیت و فواید منابع طبیعی آشنا و توجیه می‌شوند.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع منابع طبیعی با حضور دانش‌آموزان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: جشن درخت‌کاری در شرکت مگسال بخش بشاریات برگزار می‌شود؛ این در حالی است که مراسم درخت‌کاری در شهرک صنعتی کاسپین نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک یادآور شد: سال گذشته 56 هزار اصله نهال در این شهرستان توزیع شده بود.

انتهای پیام/77006/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول