اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد

تشدید نظارت‌های محیط زیستی در ایام عید

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست قزوین گفت: نظارت و برخورد با هرگونه خرید و فروش و قاچاق گونه‌های جانوری وحشی در ایام عید تشدید می‌شود.

تشدید نظارت‌های محیط زیستی در ایام عید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عبدالحسین مظفری صبح امروز ششمین نشست هماهنگی بیماری‌های مشترک انسان، دام و حیات وحش که با حضور نمایندگانی از اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل منابع طبیعی، نیروی انتظامی و شهرداری قزوین با رویکرد خرید و فروش و قاچاق گونه‌های جانوری در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز سال نو، جابجایی و خرید و فروش حیوانات و گیاهان خاص در این مدت افزایش می‌یابد که ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش نهادهای ذیربط در سطوح مختلف در این زمینه را می‌طلبد.

مظفری تصریح کرد: اکیپ مشترکی از ادارات کل دامپزشکی، محیط زیست، شهرداری و نیروی انتظامی برای پایش مراکز فروش و عرضه حیوانات وحشی تشکیل خواهد شد و با اقدام کنندگان به قاچاق و خرید و فروش پرندگان، خزندگان و پستانداران وحشی برخورد خواهد شد.

وی ضمن اشاره به انتقال بیماری‌ها از طریق قاچاق و جابجایی این حیوانات، ادامه داد: اطلاع رسانی به شهروندان و تنویر افکار عمومی از طریق تیربردها، فیکسچرها و بیلبوردهای سطح شهر، رادیو و تلویزیون و سامانه پیامکی انجام خواهد شد و هشدارهای لازم در خصوص بیماری‌ها و مجازات قاچاق این حیوانات داده خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول