اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری صورت می‌گیرد

مساعدت 5.5 میلیارد ریالی کمیته امداد آذربایجان غربی به مددجویان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، از مساعدت 5.5 میلیارد ریالی کمیته امداد آذربایجان غربی به مددجویان خبر داد.

مساعدت 5.5 میلیارد ریالی کمیته امداد آذربایجان غربی به مددجویان

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری که با ایام پایانی سال نیز مقارن است، مساعدت‌های مادی و معنوی کمیته امداد به خانواده‌های زیر حمایت با شدت بیش‌تری مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی در همین راستا از مساعدت یک‌میلیارد و 450 میلیون ریالی کمیته امداد استان به خانواده‌های زیر پوشش خود خبر داد و افزود: این میزان کمک به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، برای تعمیر و بازسازی منازل مسکونی خانواده‌هایی که نیاز به تعمیر مسکن دارند، پرداخت می‌شود.

جعفری با بیان این مطلب، گفت: با پرداخت این مبالغ به مددجویان، جمع کل مبالغ پرداخت شده به آنان در طول امسال در زمینه تعمیر و بازسازی منازل مسکونی به 4 میلیارد و 750 میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین به مساعدت 4 میلیارد ریالی کمیته امداد نیز در طول این هفته اشاره کرد و گفت: این مبالغ در قالب وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی به خانواده‌های زیر حمایت که در صف دریافت وام هستند پرداخت می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تصریح کرد: با پرداخت این مبالغ جمع کل وام‌های کارگشایی پرداخت شده به مددجویان استان در طول امسال به 8 میلیارد و 600 میلیون ریال می‌رسد.

جعفری با اعلام این مطلب تصریح کرد: وام‌های مذکور به منظور رفع مشکلات اضطراری مددجویان از قبیل بدهی، تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی و ... صرف می‌شود.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول