اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نقده خبر داد

بهره‌مندی 233 مددجوی نقده‌ای از وام خودکفایی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی نقده از بهره‌مندی 233 مددجوی نقده‌ای از وام خودکفایی کمیته امداد خبر داد.

بهره‌مندی 233 مددجوی نقده‌ای از وام خودکفایی کمیته امداد

علی اژدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد نقده در راستای ایجاد زمینه‌های اشتغال برای مددجویان و حمایت از آنها در این زمینه، وام‌های خودکفایی و اشتغال به مددجویان ارائه کرده است.

وی به اهمیت ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار برای مددجویان زیر حمایت اشاره کرد و افزود: در این راستا با اجرای برنامه‌های گوناگون، ضمن ارائه مهارت‌های لازم به افراد، حمایت‌های مالی نیز برای آغاز به کار و تأمین تجهیزات لازم برای ادامه آن به افراد ارائه می‌شود.

اژدرزاده در این راستا از پرداخت مبلغ 26 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زیر حمایت این شهرستان در طول امسال خبر داد و گفت: این مبالغ به 233 نفر از افراد مستعد این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نقده تصریح کرد: همه تلاش ما در کمیته امداد، توانمندسازی افراد برای ورود آنها به عرصه اقتصادی جامعه و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است که در این راستا اقدامات مختلفی را به انجام می‌رسانیم.

وی ارتقای سطح اعتماد به نفس و تقویت روحیه افراد را از دیگر نمودهای بارز خودکفایی و توانمندی خانواده‌ها دانست و گفت: وقتی جوانی می‌تواند مخارج زندگی خود را تأمین کرده و خود را در گردش چرخه اقتصادی جامعه سهیم بداند، احساس مفید بودن داشته و با شوق بیشتری به فعالیت می‌پردازد.

اژدرزاده همچنین به برگزاری کلاس‌های مختلف برای ارتقای سطح مهارت افراد در آغاز فعالیت‌های کاری اشاره کرد و افزود: اقدامات کمیته امداد در راستای اشتغال و خودکفایی افراد پروسه‌ای طولانی بوده و همانند دیگر نهادهای حمایتی مشابه در پرداخت وام خلاصه نمی‌شود.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول