اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیکوکاری

77 مددجوی کمیته امداد ماکو عازم مشهد مقدس می‌شوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی ماکو از عزیمت 77 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.

77 مددجوی کمیته امداد ماکو عازم مشهد مقدس می‌شوند

اصغر محسن‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت هفته نیکوکاری برنامه‌های مختلفی در سطح کمیته امداد ماکو انجام می‌شود که عزیمت بخشی از مددجویان به اماکن زیارتی از جمله آنها است.

وی در راستای اجرای طرح حج فقرا، از عزیمت 77 نفر از زنان و دختران زیر حمایت کمیته امداد ماکو به شهر مقدس مشهد خبر داد و افزود: این تعداد افراد در قالب کاروانی زیارتی عازم این سفر معنوی می‌شوند.

محسن‌وند زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و نیز مسجد مقدس جمکران در قم و همچنین حرم مطهر امام خمینی(ره) را از جمله برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ماکو طول مدت این سفر را هفت روز اعلام کرد و افزود: تجارب پیشین در اجرای اردو‌های مشابه تأثیر فراوانی در تجدید روحیه افراد داشته است که این مسئله با توجه به تعمیق باورهای دینی در میان مددجویان، در زیارت اماکن مقدس بیشتر به چشم می‌خورد.

محسن‌وند هزینه این اردوی زیارتی را افزون بر 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمام مخارج این سفر هفت روزه از سوی کمیته امداد ماکو پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/61006/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول