اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ارائه خدمات کمیته امداد به 13 هزار نفر از مردم کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات کمیته امداد به 13 هزار نفر از مردم شهرستان کنگان خبر داد.

ارائه خدمات کمیته امداد به 13 هزار نفر از مردم کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی عصر امروز در دیدار با مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به خانوارهای کم‌بضاعت ارائه می‌کند.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات به این قشر در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و با همکاری مردم و خیران شاهد بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستیم.

رئیس کمیته امداد کنگان خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات مختلف خانواده‌های مددجویان در دستور کار است و به ویژه در بحث ازدواج شاهد برگزاری برنامه‌های متنوعی در کمیته امداد کنگان هستیم.

وی از برگزاری کلاس ویژه همسران جوان در کمیته امداد کنگان خبر داد و اظهار داشت: در راستای استحکام بنیان خانواده کلاس‌های آموزشی مختلف در کمیته امداد شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: برگزاری کلاس ویژه همسران جوان در کمیته امداد شهرستان برگزار شد که مسائلی مانند چگونگی رابطه با همسر، تربیت فرزندان و... از جمله مباحث صحبت شده در این کلاس‌ها بوده است.

وی گفت: رفع فقر نیاز توجه به تمام ابعاد زندگی انسان‌ها در عرصه‌های مختلف است و به منظور تحقق این هدف باید به تمامی اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … توجه داشته باشیم و باید برای رفع این نیازها به تمامی ابعاد جامعه توجه داشته باشیم که کمیته امداد در این مسیر اهتمام جدی دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات به 13 هزار نفر از مردم کنگان خبر داد و افزود: بر اساس آمار موجود، در شرایط کنونی تعداد 5 ‌هزار خانوار با جمعیت 13 هزار نفر در قالب طرح‌های شهید رجایی، امداد مددجویی و اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان کنگان از خدمات مستمر کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول