اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه خبر داد

ساماندهی متکدیان ارومیه یک ضرورت جدی است

فرماندار ارومیه گفت: ساماندهی متکدیان ارومیه یک ضرورت جدی قلمداد می‌شود.

ساماندهی متکدیان ارومیه یک ضرورت جدی است

جواد شریف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ساماندهی متکدیان ارومیه، به تشکیل اردوگاه و جمع‌آوری متکدیان و کودکان خیابانی تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: به استناد آئین‌نامه‌های دولتی شهرداری موظف به ایجاد اردوگاه و تحویل آن به فرمانداری شد تا برای جمع‌آوری متکدیان سطح شهر اهتمام شود، در این ارتباط مذاکراتی با شهرداری ارومیه انجام گرفته است.

شریف‌نژاد به راه‌اندازی ستاد بحران توسط شهرداری ارومیه در این ارتباط اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت این موضوع به ستاد بحران سپرده شد، به طوری که محلی در کشتارگاه قدیم به عبارتی خیابان کوهنورد در نظر گرفته شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه محل مورد نظر پیش از این در زمینه دیگری مورد استفاده قرار می‌گرفت، ادامه داد: به همین دلیل برای تغییر کاربری و ایجاد بعضی ساختارهای فیزیکی باید اهتمام شود.

وی با اظهار به اینکه چندین نوبت ناظران فرمانداری از این محل بازدید به عمل آورده‌اند، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام گرفته و نواقصی نیز وجود دارد، امیدوار هستیم کمبودها رفع شده و برای اجرای کامل این طرح بسترها فراهم شود.

انتهای پیام/61002/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول