اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

نگهداری متکدیان باید همراه با حرفه‌‌آموزی باشد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: نگهداری متکدیان باید همراه با حرفه‌‌آموزی و آموزش باشد، صرف زندانی بودن پسندیده نیست.

نگهداری متکدیان باید همراه با حرفه‌‌آموزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد ظهر امروز در نشست با شهرداران کرمان اظهار داشت: شهرداری کرمان دوران موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته و امیدواریم عمران شهری با همین روند ادامه یابد.

وی بیان داشت: مجموعه قضائی وظیفه خود می‌داند که حمایت همه جانبه از دستگاه‌ها داشته باشد به ویژه شهرداری که با مشکلات آنها از نزدیک آشنا هستیم.

موحد افزود: با توجه به برنامه‌هایی که استاندار کرمان نیز عنوان کرده‌اند، افق خوبی پیش‌رو داریم و انگیزه مضاعف برای همکاری و کار در استان به وجود آمده است.

وی در ارتباط با مشکل تکدی‌گری خاطر نشان کرد: بعضی از مشکلات اجتماعی علاوه بر اینکه شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، مجموعه قضائی را نیز درگیر کرده است که یکی از این موارد تکدی‌گری است.

این مقام مسئول گفت: در مورد تکدی‌گری اجرای احکام کیفری تاثیرگذار نیست، اینگونه مجازات‌ها باید در مورد افراد کلاش و معتادان اجرا شود.

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه متکدیان را باید تفکیک کرد، ابراز داشت: عده‌ای از متکدیان به قصد کلاشی اقدام به این کار می‌کنند و عده‌ای نیز معتاد هستند.

وی تصریح کرد: تفکیک متکدیان در ساماندهی آنها و جمع‌آوری از سطح شهر بسیار مؤثر است.

موحد گفت: نگهداری این افراد نیز باید همراه با حرفه‌‌آموزی و آموزش باشد، صرف زندانی بودن این افراد پسندیده نیست.

این مسئول همچنین در مورد حاشیه‌نشینی ‌و تصرف اراضی اظهار داشت: دستگاه قضائی حمایت کامل را از شهرداری برای تخریب اراضی تصرفی و جلوگیری از حاشیه‌نشینی دارد.

موحد با تاکید بر تشکیل کمیسیون ماده 100 ویژه حاشیه‌نشینی افزود: مستندسازی از جمله موارد اصلی در زمینه تخریب ارضی تصرفی است تا بعدها مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول