اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

اورژانس اجتماعی بهزیستی موظف به پذیرش متکدیان است

فرماندار کرمان بر شناسایی و ساماندهی متکدیان زیر 18 سال تاکید کرد و گفت: اورژانس اجتماعی بهزیستی به صورت 24 ساعته موظف به پذیرش افراد جمع‌آوری شده است.

اورژانس اجتماعی بهزیستی موظف به پذیرش متکدیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی در کرمان اظهار داشت: کودکان غیرمعتاد باید بلافاصله بعد از جمع‌آوری توسط شهرداری، تحویل اورژانس اجتماعی بهزیستی شوند و بعد از تشکیل پرونده مراحل پذیرش، ساماندهی و نگهداری آنها در خیریه‌ها و مراکز بهزیستی انجام پذیرد.

فرماندار کرمان با اشاره به وجود کودکان معتاد عنوان کرد: این کودکان باید پس از پذیرش توسط بهزیستی شهرستان، تحویل دانشگاه علوم پزشکی شوند تا ابتدا نسبت به درمان آنها اقدام و سپس در مراکز مربوط به بهزیستی نگهداری شوند.

سعیدی بر شناسایی و ساماندهی متکدیان زیر 18 سال تاکید کرد و بیان داشت: اورژانس اجتماعی بهزیستی به صورت 24 ساعته موظف به پذیرش افراد جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: متکدیان بالای 18 سال پس از تحویل به بهزیستی شهرستان دارای پرونده و شناسنامه می‌شوند.

فرماندار کرمان ادامه داد: در زمینه ساماندهی کودکان خیابانی و بچه‌های کار نیازمند همکاری خیریه‌ها و مراکز نگهداری کودکان با بهزیستی هستیم تا بتوان شرایط مناسب‌تری برای زندگی و نگهداری آنها ایجاد کرد.

سعیدی افزود: فرمانداری کرمان تمام تلاش خود را در زمینه پشتیبانی و انجام حمایت کامل از دستگاه‌های ذیربط به کار می‌گیرد و نیروی انتظامی، شهرداری و دستگاه قضایی نیز باید نهایت همکاری را با بهزیستی و مراکز خیریه داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول