اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-73

عظیمی: یادواره 300 شهید صحنه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه صحنه از برگزاری یادواره 300 شهید شهرستان صحنه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه خبر داد.

عظیمی: یادواره 300 شهید صحنه برگزار می‌شود

عزت‌الله عظیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صحنه از برگزاری یادواره 300 شهید شهرستان صحنه در تاریخ 29 بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: این یادواره شهدا در راستای برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه در شهرستان صحنه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، روحانیان، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گفته وی، ما باید ارزش‌های معنوی جامعه نظیر فرهنگ ایثار و شهادت و جان‌فشانی‌های رزمندگان رشید اسلام را گرامی بداریم و در تداوم راه عزتمند آن‌ها بکوشیم.

فرمانده سپاه ناحیه صحنه تاکید کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر برای برگزاری این یادواره در دست اقدام و اطلاع‌رسانی‌هایی نیز توسط ادارات انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای شهرستان صحنه همزمان با دهه مبارک فجر انجام شده است، افزود: حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری امام جمعه سنقر سخنران این برنامه است.

این مسئول با اشاره به اجرای مداحی در این مراسم، متذکر شد: رونمایی از تمبر یادبود یادواره، توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مدعوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول