اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه جیرفت؛

پایگاه مقاومت آبفای جیرفت افتتاح شد

با حضور فرمانده و مسئول حوزه کارگری سپاه جیرفت پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل العباس (ع) امور آب و فاضلاب شهری این شهرستان افتتاح شد.

پایگاه مقاومت آبفای جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، بعد از ظهر امروز پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) امور آب و فاضلاب شهری با حضور فرمانده و مسئول حوزه کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان و تعداد کثیری از بسیجیان اداره افتتاح شد.

احمد سنجری مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت در حاشیه این آیین در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این پایگاه زیرمجموعه پایگاه کارگری امام محمد باقر (ع) است که با حضور مسئولان سپاه افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه حکم فرماندهی این پایگاه توسط فرمانده سپاه به اینجانب ابلاغ شده است، ابراز داشت: سپاه پاسداران به عنوان شجره طیبه این انقلاب سهم به سزایی در پیروزی‎های پیاپی مردم غیور ایران اسلامی داشته است.

سنجری با بیان اینکه در این برهه از زمان با حضور بسیجیان مخلص سراسر ایران اسلامی توانایی‎های بالقوه به بالفعل تبدیل می‎شود، تصریح کرد: بسیج می‎تواند، مشکلات متعدد پیش روی مردم را با همت و تلاش نیروهای مخلص خود به حداقل برساند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت بیان داشت: بر همین اساس کارکنان امور آبفای این شهرستان نیز در قالب بسیج به مردم منطقه خدمات‎رسانی کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنند.

سنجری عنوان کرد: امیدواریم با تلاش جهادگونه بسیجیان این پایگاه در نتیجه حضور فعال در این شجره طیبه بتوانیم، خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنیم و گام‎های مؤثری در این راستا برداریم.

انتهای پیام/80001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول