اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم خبر داد

دستگیری اعضای باند زورگیری و سرقت در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری اعضای باند سه نفره زورگیری و سرقت در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند زورگیری و سرقت در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، هادی ثمره ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی تماس یک شهروند با پلیس و اعلام کیف‌قاپی در یکی از خیابان‌های سطح شهر، دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری 11 که پیگیری این مورد و یک پرونده زورگیری که چند روز قبل گزارش شده بود را در دستور کار داشتند با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند و با چهره‌زنی بر اساس شواهد موجود و گفته‌های شاکیان، مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم عنوان کرد: ماموران این کلانتری در یک عملیات ضربتی مخفیگاه سارقان را محاصره کرده و آنان را در منزلشان غافلگیر کردند.

ثمره افزود: این سه جوان دستگیر شده با تهدید سلاح سرد فردی را به مخفیگاه خود که از همه طرف به منازل مخروبه راه داشت، کشانده و در یک زیرزمین مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار داده بودند.

وی ادامه داد: این مجرمان در بازجویی‌های فنی به انجام هشت فقره سرقت اعتراف کردند و یک نفر مالخر که در سرقت‌های مسلحانه سال‌های 85 تا 88 دست داشته و تحت تعقیب مراجع قضایی بوده نیز شناسایی و دستگیر شد.

ثمره از شهروندان خواست ضمن هوشیاری و مراقبت بیشتر در هنگام حمل کیف‌دستی، وجه نقد و سایر وسایل در اماکن عمومی چنانچه با فرد یا افراد زورگیر و مشکوک مواجه شدند برای پیگیری به کلانتری 11 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول