اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه خبر داد

دستگیری «دعانویس» با کتاب‌های جن ‌و پری

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی مراغه تعداد 19 کتاب قدیمی رمالی کشف و یک دعانویس کلاهبردار دستگیر شد.

دستگیری «دعانویس» با کتاب‌های جن ‌و پری

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر وجود رمال و دعانویس کلاهبردار در مراغه و در انجام نیابت قضایی، پلیس اطلاعات رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده رمال و دعانویس در عملیاتی ویژه دستگیر و از وی نوزده جلد کتاب قدیمی که در دعانویسی و رمالی کاربرد داشت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مراغه به آسیب‌های اجتماعی خرافه‌گرایی در جامعه اشاره کرد و گفت: باور به سحر و جادو باعث می‌شود زنان و یا مردان برای حل مشکل به رمالان مراجعه و بر اثر همین اتفاق ساده خانواده‌های بسیاری در آستانه جدایی و فروپاشی قرار می‌گیرند.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: بهتر است قبل از مراجعه به اینگونه افراد به ریشه‌یابی دقیق مشکلات خود بپردازند چرا که رمالان و فالگیران جز فریب مردم کار دیگری نمی‌دانند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول