اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان خبر داد

دستگیری 70 متخلف زیست‌محیطی در دشتستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان از دستگیری 70 متخلف زیست‌محیطی در دشتستان خبر داد.

دستگیری 70 متخلف زیست‌محیطی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صادق پورسالم صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: حفاظت از محیط زیست امری ضروری است و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: اداره محیط زیست دشتستان در تمام ایام سال به منظور پاسداری از محیط زیست و منابع طبیعی اهتمام جدی دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان از دستگیری دو شکارچی متخلف در بخش بوشکان خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره و محیط‌بانی شهید محمدی بخش بوشکان این شهرستان دو شکارچی متخلف که به شکار کل وحشی اقدام کرده بودند را دستگیر کردند.

پورسالم تصریح کرد: این شکارچیان حرفه‌ای متخلف در کوه‌های سخت گذر منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم غافلگیر و به دست ماموران محیط زیست دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متخلفان برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: مهرداد نوروزی فرمانده پاسگاه محیط‌بانی شهر کلمه و محیط‌بانان بازیار، رحیمی و فیض‌اللهی برای دستگیری این شکارچیان متخلف تلاش زیادی کردند که شایسته تقدیر هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان از دستگیری 70 متخلف زیست‌محیطی در دشتستان خبر داد و اظهار کرد: محیط‌بانان شهرستان دشتتسان با وجود کمبود نیرو، برخوردی قاطع و سریع برای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی دارند و ضمن حراست و پاسداری از عرصه‌های طبیعی شهرستان از ابتدای سال‌جاری بیش از 70 نفر متخلف زیست محیطی در محدوده شهرستان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: همکاری مردم با ماموران محیط‌بانی امری مهم و ارزشمند است که امیدواریم تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول