اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن خبر داد

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فومن

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مهدی نقدی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان ذخیره‌سازی 28 تن پرتقال و 20 تن سیب با قیمت مصوب دولتی را از محل سهمیه میوه شب عید استان برای این شهرستان عنوان کرد و اظهار کرد: میوه شب عید شهروندان فومن در ایام پایانی سال با اعلام قبلی توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن از برپایی نمایشگاه بهاره با مشارکت 60 واحد تولیدی و صنفی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: نمایشگاه مذکور از تاریخ 20 تا 29 اسفند جاری در خیابان یادآوران مقابل گلزار شهدای فومن برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 9 شب از آن بازدید کنند.

نقدی، گوشت قرمز، مرغ، مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار با قیمت‌های معادل 5 تا 15 درصد زیرقیمت‌های مشابه در سطح بازار را از کالای نمایشگاهی عنوان کرد که عرضه می‌شود.

وی به برگزاری فروش فوق‌العاده اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 15 واحد صنفی عرضه پوشاک و کیف و کفش برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در سطح شهرستان فومن همزمان با برگزاری نمایشگاه اقدام می‌کنند که با نصب پرده و پلاکارد در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول اجرای طرح نظارت ویژه نوروز را از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار بیان کرد و متذکر شد: در راستای اجرای این طرح بازرسان اداره مذکور به همراه بازرسان اصناف و ناظران افتخاری و تعزیرات حکومتی در دو نوبت صبح و عصر بر فعالیت واحدهای صنفی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نظارت کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/2300/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول