اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تأمین کالاهای اساسی مردم

نمایشگاه بهاره در اشتهارد گشایش یافت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشتهارد گفت: با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در شب عید نمایشگاه بهاره در اشتهارد گشایش یافت.

نمایشگاه بهاره در اشتهارد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، مهدی زارع‌کار ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اشتهارد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان ارائه خدمات به مردم در شب عید است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های بهاره تأثیرات به‌سزایی در نظارت بر نحوه توزیع کالاها و همچنین کنترل قیمت‌ها دارد، افزود: متأسفانه در این ایام که بازار خرید شب عید مردم گرمتر از ایام دیگر سال است عده‌ای سودجو به بهانه رسیدن به منفعت بیشتر اقدام به گرانفروشی کرده و اجناس خود را با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسانند.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا و به منظور کنترل بازار و جلوگیری از این گونه تخلفات لذا نمایشگاه بهاره در اشتهارد برای نخستین بار راه‌اندازی شد.

زارع‌کار با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز تا 25 اسفند ماه دایر خواهد بود ادامه داد: نمایشگاه بهاره در مجتمع دارالقرآن شهرداری اشتهارد دایر شده است.

به گفته وی در این نمایشگاه 70 غرفه در زمینه عرضه پوشاک، آجیل، شیرینی، مواد شوینده، برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، حبوبات، کیف و کفش به مردم خدمات ارایه می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشتهارد از شهروندان خواست تا هر گونه تخلف از سوی اصناف را به بازرسان این مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول