اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال خبر داد

آغاز طرح نظارتی نوروز از نیمه اسفند ماه در خلخال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال از آغاز طرح نظارتی نوروز از نیمه اسفند ماه خبر داد.

آغاز طرح نظارتی نوروز از نیمه اسفند ماه در خلخال

بقیة‌الله بابایی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح نظارتی نوروز مانند سال‌های گذشته از 15 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بابایی افزود: در اجرای این طرح شش بازرس این اداره و 26 ناظر افتخاری و ناظران انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در بازار حضور خواهند داشت.

این مسئول یادآور شد: در حوزه واحدهای عرضه‌کننده کالا، واحدهای صنفی مرتبط با پوشاک و کفش، مواد پروتئینی، شیرینی و آجیل و میوه و تره‌بار بازرسی‌ها بیشتر خواهد بود و از نیمه اسفند ماه مراکز اقامتی و رفاهی، رستوران و غذاخوری‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت و نمایندگی‌های مجاز خودرو و قالیشویی‌ها از گروه‌های هدف در چارچوب طرح نظارتی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال در بخش دیگری گفت: هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی، مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و یا کمبود عرضه کالاها است.

بابایی عنوان کرد: اداره صنعت، معدن تجارت و ستاد خبری این اداره دایر است تا با مردم به طور شبانه‌روزی با تلفن گویای 124 و تلفن‌های 4226611 و 4220880 در ارتباط باشد و آماده دریافت نظرات، شکایات و انتقادات است.

وی ادامه داد: اگر مردم با اداره صنعت، معدن و تجارت همکاری کنند اصناف نمی‌توانند حق مردم را زیر پا گذاشته و اقدامات غیر‌قانونی انجام دهند.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر نیز با همکاری کار‌ گروه تنظیم بازار شهرستان خلخال بیش از 150 تن میوه برای شب عید خلخال پیش‌بینی شده که در حال معرفی مباشران جهت آرامش شهروندان در تامین میوه شب عید هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل خواستار همکاری مردم شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه در تنظیم بازار و تسهیل در خرید راحت مردم با قیمت‌های مناسب شد و از بازاریان و اصناف نیز خواست تا نهایت انصاف را در خرید و فروش داشته باشند.

انتهای پیام/62008/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول