اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی شهرداری پاکدشت معرفی شد

طی مراسمی رئیس اداره بازرسی شهرداری پاکدشت معرفی شد.

رئیس اداره بازرسی شهرداری پاکدشت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی قمی صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار پاکدشت، معاونان شهردار، مسئولان این شهرداری و جمعی از مسئولان محلی به‌عنوان رئیس اداره بازرسی شهرداری پاکدشت معرفی شد.

شهردار پاکدشت طی سخنانی در این آیین با اشاره به اهمیت و جایگاه اداره بازرسی در مدیریت شهری، رسالت و بخشی از وظایف این واحد را تشریح کرد.

داریوش پازوکی افزود: در شهرداری پاکدشت برای اولین بار است که فردی از بدنه شهرداری و خانواده معزز شهدا و فرزند شهید، به عنوان رئیس اداره بازرسی شهرداری معرفی شده است.

در ادامه فرماندار پاکدشت با اشاره به جایگاه شهرداری، اظهار کرد: شهرداری جایگاهی است که با تمام شئونات زندگی مردم سر و کار دارد و به طور کلی هر آنچه که در ارتباط با زندگی مردم است، به نوعی با شهرداری مرتبط شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در ادامه به معرفی شخص مسئول جدید بازرسی پرداخت و افزود: وی طلایه‌دار و میراث‌دار شهدای والا مقام و گرانقدری است که آوازه آنها نه تنها در منطقه و استان، بلکه در کشور پیچیده است. این فرد متعلق به خانواده‌ای است که بسیار مورد احترام هستند و شخص مقام معظم رهبری نیز شهدای این خانواده را به نام می‌شناسند.

در ادامه امام جمعه پاکدشت ضمن اشاره به جایگاه رفیع پنج شهید خانواده قمی، خطاب به حاضران، اظهار کرد: اگر این مسئولیت امانتی است در دست ایشان، وی نیز امانتی در دستان شما است. 

حجت‌الاسلام حسن لزومی تصریح کرد: باید پاسدار ارزش‌ها، فداکاری‌ها و خون‌های ریخته شده شهدا و عزتی که امثال این خانواده شهدا آفریده‌اند، باشیم و امروز اگر هر یک از فرزندان شهید خانواده حضور داشتند، هر یک خود به تنهایی استاندار بودند و بهترین مسئولیت‌ها را داشتند، اما رفتند تا دیگران مسئولیت‌هایی همچون استاندار و ... را عهده‌دار شوند و مردم در رفاه و آسایش باشند.

وی در پایان سخنان خود از کلیه مسئولان، خواستار نهایت همکاری و همیاری با وی شد.

در ادامه مهدی قمی رئیس جدید اداره بازرسی شهرداری پاکدشت از اهتمام شهردار در سپردن این مسئولیت و امام جمعه و فرماندار تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدوارم با کمک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران خود در شهرداری بتوانم سربلند بوده و حفظ آبروی شهرداری و خود را نیز رقم بزنم.

در مسیری که متعلق به شهداست قرار گرفته‌ام

رئیس جدید اداره بازرسی شهرداری پاکدشت تصریح کرد: در مسیری که متعلق به شهداست، قرار گرفته‌ام و در این مسیر از انجام کارهای سیاسی امتناع دارم و با کسی غرض‌ورزی ندارم و امیداورم با کمک همکاران خود به خوبی بتوانم انجام وظیفه کنم. 

در ادامه مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد ترکاشوند، مسئول سابق اداره بازرسی شهرداری پاکدشت، با قرائت و اهدای حکم، مهدی قمی به‌عنوان مسئول جدید این واحد معرفی و برای وی آرزوی موفقیت در انجام مسئولیتش شد.

مهدی قمی رئیس جدید اداره بازرسی شهرداری پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جوب تهران اظهار کرد: اعتقاد و باور ما بر این مجموعه نظارتی بر اصل یاری‌رسانی و تلاش برای بستر‌سازی کار و فعالیت در چارچوب قانون و رونق‌بخشی است.

وی یکی از ضرورت‌ها در مدیریت سالم و موفق را وجود نظام کامل نظارت و بازرسی دانست و افزود: مدیران مجموعه‌ها و سازمان‌های نظام اسلامی طبق سفارش اسلام به داشتن یک نظام دقیق و عادلانه همت می‌کنند زیرا سلامت و موفقیت هر مجموعه و سازمان وابسته به وجود نظارت و بازرسی دقیق در آن سازمان است.

انتهای پیام/2462/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول