اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

وضعیت درمانی دشتستان رضایت‌بخش نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت درمانی دشتستان رضایت‌بخش نیست.

وضعیت درمانی دشتستان رضایت‌بخش نیست

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای پیشرفت و توسعه است و باید از همه توان و ظرفیت موجودی این مهم بهره ببریم.

وی افزود: مذاکرات بسیار زیادی برای رفع مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان انجام داده‌ایم و شخص وزیر نیز حساسیت خاصی بر روی رفع این مشکلات دارد که از مسئولان بهداشت و درمان استان می‌خواهیم نسبت به رفع این مشکلات کوشا باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد و مردم نباید از این وضعیت در فشار باشند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: وضعیت درمانی در دشتستان رضایتبخش نیست و حتما باید بیمارستان 17 شهریور مجددا راه‌اندازی شود تا جوابگوی نیازهای درمانی مردم باشد.

این مسئول اضافه کرد: شخص وزیر با همتی که داشت از بیمارستان‌های 17 شهریور و شهید گنجی بازدید کرد و این امر نشان دهنده عزم وزیر برای مرتفع کردن مشکلات است.

وی ادامه داد: دشتستان علاوه بر مشکلاتی که در بحث کمبود تخت‌های بیمارستانی دارد در زمینه پزشک عمومی نیز کمبود دارد و باید 18 پزشک عمومی در این شهرستان جذب شود.

موسوی‌نژاد متذکر شد: به طور مرتب از شهرها و روستاهای دشتستان بازدید داریم و تمام مشکلات درمانی و بهداشتی این شهرستان را می‌دانم و باید در رفع آنها تلاش بیشتری شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری مسئولان استان و شهرستان برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان 17 شهریور در برازجان شد.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول