اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشتستان کمبودهای شدیدی در حوزه بهداشت و درمان دارد

فرماندار دشتستان گفت: دشتستان کمبودهای شدیدی در حوزه بهداشت و درمان دارد.

دشتستان کمبودهای شدیدی در حوزه بهداشت و درمان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع ظهر امروز در بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: در مدت کوتاهی که در دشتستان حضور دارم، مردم مطالبات زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارند که اهمیت این حوزه را نشان می‌دهد.

وی افزود: دشتستان کمبودهای شدیدی در حوزه بهداشت و درمان دارد که انتظار داریم با تدابیر مسئولان شاهد رفع مشکلات و معضلات موجود باشیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور و تجهیز آن از دغدغه‌های مردم و مسئولان دشتستان است و به فضل خدا در درازمدت تلاش می‌کنیم مشکلات حوزه درمان را رفع کنیم.

زارع تصریح کرد: اگر بیمارستان 17 شهریور به خوبی تجهیز و راه‌اندازی شود مردم شهر برازجان از آن استفاده می‌کنند و مردم شهرها و روستاهای اطراف می‌توانند بیشتر از بیمارستان شهید گنجی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان 17 شهریور فراهم است و امیدواریم این مهم محقق شود تا مردم مشکلات کمتری را احساس کنند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: حضور وزیر بهداشت در این استان و شهرستان اهمیت زیادی دارد و به فضل خدا منجر به رفع مشکلات بهداشت و درمان خواهد شد.

شاپور رستمی افزود: بخش بهداشت و سلامت بسیار مهم است و دولت تدبیر و امید تاکنون در این زمینه وقت زیادی گذاشته و اهتمام خوبی داشته است.

وی بیان داشت: باید با تلاش دسته‌جمعی برای رفع دغدغه‌های حوزه سلامت گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول