اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند خبر داد

ایجاد 3531 فقره اشتغال امسال در دماوند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج هزار و 531 فقره اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان دماوند ایجاد شده است.

ایجاد 3531 فقره اشتغال امسال در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی مشهدی‌عباسی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بیان داشت: در این میان، اداره‌های جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد شهید بیشترین میزان عمل به تعهدات را داشتند.

وی با تأکید بر اینکه این آمار هر لحظه در حال تغییر است، افزود: آمار ذکر شده، میزان اشتغال ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کشور است و تا پایان سال، آمار نهایی به دست می‌آید.

مشهدی‌عباسی میزان ایجاد اشتغال تعهد شده در شهرستان دماوند در سال جاری را پنج هزار و 780 نفر خواند و ادامه داد: اشتغال ایجاد شده در مقایسه با میزان تعهد شده درصد بالایی است و همان‏طور که معاون برنامه‌ریزی فرماندار دماوند نیز بیان داشت، با ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد مشاغل، تا پایان سال به 100 درصد تعهدها می‌رسیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند تصریح کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و صنعت و معدن کم‏ترین میزان عمل به تعهدات را داشتند که انتظار می‌رود در صورتی که آمار دقیق‌تری دارند، آن را در سامانه رصد به ثبت رسانند.

مشهدی‌عباسی گفت: در خصوص ایجاد مشاغل خانگی نیز اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت و معدن کم‏ترین پرونده تسهیلات مشاغل خانگی را به ثبت رسانده‌‌اند.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول