اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

اشتغال بیش از 800 نفر در خلیل‌آباد طی سال جاری

فرماندار خلیل آباد از اشتغال بیش از 800 نفر در سال‌ جاری در این شهرستان خبر داد.

اشتغال بیش از 800 نفر در خلیل‌آباد طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سال گذشته با موضوع اقتصاد مقاومتی در دستور کار مسئولان قرار دارد و اکنون با اعلام سیاست‌های ابلاغی و با دستورات صادره در دولت به سرعت دنبال می‌شود.

وی ایجاد کارخانجات مختلف و متکی بر تولیدات کشور را مورد تأکید قرار داد و افزود: هیچ راهی جز استفاده از تولیدات داخل نداریم و باید از این طریق، اتکای خود به کالاهای داخلی را به جهانیان نشان دهیم.

مرادزاده ادامه داد: سرمایه‌گذاری و توجه به تولیدات داخل می‌تواند ضربه مهلکی را به دشمنان وارد کند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان، افزود: در نمایشگاه امسال تاکید شده است تولیدات داخلی، در معرض فروش قرار بگیرد.

فرماندار خلیل آباد در ادامه از اشتغال 800 نفر در سال جاری و در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همه ما باید امور را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل کنیم تا افراد علاقه‌مند بتوانند با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و تجاری در منطقه داشته باشند.

مرادزاده خشکسالی‌های اخیر را یکی از موانع رشد و توسعه صنعت در شهرستان عنوان کرد و افزود: کمک و اختصاص اعتبارات قرض‌الحسنه می‌تواند در توسعه صنعت و رونق تجارت منطقه تأثیر فراوان داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول