اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ابهر خبر داد

اجرای 389 طرح خوداشتغالی در شهرستان ابهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر از اجرای 389 طرح خوداشتغالی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 389 طرح خوداشتغالی در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن داودی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهر این شهرستان ضمن تقدیر از همکاری مطلوب شورای شهر این شهرستان و همراهی با برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: خوشبختانه کمیته امداد ابهر اقدامات مطلوبی را در راستای توانمندسازی جامعه هدف انجام داده است.

وی با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز اقدامات بسیاری در بحث اشتغالزایی برای مددجویان انجام شده است، بیان کرد: طی سال جاری 389 طرح خوداشتغالی در ابهر اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌های مذکور 24 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اذعان داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های شغلی مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و دامپروری اجرایی شده است.

این مسئول در ادامه از ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ابهری خبر داد و گفت: ساخت مسکن و تامین مسکن مقاوم برای مددجویان در اولویت‌های کاری کمیته امداد است.

داودی با اشاره به اینکه احداث و خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی و تعمیرات منازل مسکونی از جمله اقدامات کمیته امداد در حوزه عمران و مسکن است، تصریح کرد: تا پایان دی ماه امسال 21 مورد تعمیر مسکن جزئی و کلی در شهرستان ابهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا 119 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که بخشی از آن از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر همچنین به برخی از اقدامات حمایتی کمیته امداد ابهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای آنها ارائه می‌شود.

همچنین در ادامه رئیس شورای شهر ابهر نیز ضمن تشریح اهداف شورای شهر ابهر اظهار کرد: این شورا یکی از برنامه‌های کاری خود را محرومیت زدایی قرار داده است.

فتحی خاطرنشان کرد: رفع محرومیت و رسیدگی و توجه ویژه به مناطق محروم در اولویت کاری شورای شهر قرار دارد.

وی در ادامه به تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد با تدبیر امام راحل تاسیس شده و تا کنون نقش بسزایی در حل مشکلات ریشه‌ای داشته و کارهای زیربنایی قابل توجهی توسط این نهاد انجام شده است.

رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به وضعیت اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد تصریح کرد: این امر نشان از تاثیرگذار بودن خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.

فتحی همچنین به دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای این نهاد پیشگیری از تکدی‌گری در جامعه است.

انتهای پیام/73005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول