اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

انهدام باند قاچاق مواد محترقه در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق مواد محترقه و کشف 468 هزار و 480 عدد مواد محترقه در این استان خبر داد.

انهدام باند قاچاق مواد محترقه در همدان

علی‌اصغر خرم‌روی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله قاچاق مواد محترقه به این استان، رسیدگی به این موضوع را در دستور خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعات این پلیس پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی خودرو‌های حمل بار، در مسیر ورودی استان سرانجام به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: مأموران پلیس پس از توقیف خودرو مذکور در جاده همدان - ملایر حدفاصل سه‌راهی سد اکباتان راننده و سرنشین خودرو را دستگیر و 402 هزار و 840 عدد مواد محترقه کشف کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه ماموران پلیس با هوشیاری کامل و مراقبت نامحسوس از مسیر، خودرو پیکان وانت دیگری را که حامل مواد محترقه بود، شناسایی کردند.

این مسئول ادامه داد: این خودرو با همکاری تیم اعزامی از یگان امداد همدان، در بلوار بهشت این شهر متوقف شد. 

خرمروی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده 61 هزار و 640 عدد انواع مواد محترقه از نوع کبریتی، کپسولی، خمپاره‌ای و چند زمانه کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

وی گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال کماکان تا روزهای پایانی سال با اجرای طرح‌های مبارزه با مواد محترقه و ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

انتهای پیام/89002/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول