اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان:

مواد محترقه دست‌ساز بسیار خطرآفرین هستند/خانواده‌ها مراقب فرزندان باشند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان مواد محترقه دست‌ساز را بسیار خطرناک اعلام کرد و گفت: خانواده‌ها باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

مواد محترقه دست‌ساز بسیار خطرآفرین هستند/خانواده‌ها مراقب فرزندان باشند

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از ورود و توزیع مواد محترقه، اظهار داشت: رویکرد پلیس در این مورد ارشادی و ترغیبی هستند.

وی هدایت جوانان به محلات و خانواده‌ها را از برنامه‌های نیروی انتظامی در ایام آخر سال اعلام کرد و افزود: توصیه ناجا، بودن جوانان در کنار خانواده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان مواد محترقه دست‌ساز را بسیار خطرناک اعلام کرد و ابراز داشت: خانواده‌ها باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه افرادی که اقدام به خرید و فروش یا نگهداری مواد محترقه کنند، تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوند، ادامه داد: برابر قانون جدید برای افرادی که اقدام به قاچاق مواد محترقه کنند بین 6 ماه تا دو سال حبس در نظر گرفته شده است.

کردلو به کاهش استفاده از مواد محترقه در بین مردم اشاره کرد و متذکر شد: اطلاع‌رسانی‌های سال‌های گذشته در مورد آسیب‌های ناشی از این نوع بی‌احتیاطی‌ها به کاهش آنها کمک قابل توجهی کرده است.

وی اعتمادسازی ایجاد شده بین مردم و پلیس را از دیگر دلایل آگاهی ایجاد شده در بین مردم در مورد آسیب‌های استفاده از مواد محترقه اعلام کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس برای مقابله با توزیع و نگهداری مواد محترقه در راستای حفظ سلامتی مردم است.

این مسئول تاکید کرد: پلیس همه تلاش خود را برای پیشگیری از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال انجام می‌دهد.

کردلو کنترل و مدیریت پدیده اجتماعی چهارشنبه آخر سال را از اهداف نیروی انتظامی اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول