اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد

کشف محموله مواد محترقه در ایلام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 700 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در سطح این استان خبر داد.

کشف محموله مواد محترقه در ایلام

علیرضا گوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به کشف بیش از 700 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در سطح استان ایلام اظهار داشت: تمهیدات ویژه‌ای برای چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی ایلام با تأکید بر برخورد قانونی با هنجارشکنان در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: فرهنگ مردم ایلام مخالف رفتارهای خطرناک است و به فرزندان خود اجازه نخواهند داد که سلامت جسمی و روحی خود را به مخاطره بیندازند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد مواد محترقه از مرزها به داخل کشور وارد شده‌اند، بیان داشت: کنترل گلوگاه‌های منتهی به استان، نشست با اصناف و بازاریان، اجرای طرح بازرسی از واحدهای صنفی، هماهنگی با یگان‌های امدادی و خدمات رسان و ... از اقداماتی است که در راستای پیشگیری از وقوع حوادث انجام خواهد گرفت.

گوهری خاطرنشان کرد: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

انتهای پیام/2246/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول