اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 113 هزار عدد مواد محترقه در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 113 هزار عدد مواد محترقه از یک واحد صنفی در زنجان خبر داد.

کشف 113 هزار عدد مواد محترقه در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ماموران انتظامی استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای مبارزه با تهیه و توزیع انواع مواد محترقه موفق شدند در بازدید از یک واحد صنفی 113 هزار و 641 عدد انواع محترقه غیرمجاز کشف کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید، فروش و... مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب می‌شود، متذکر شد: مرتکب این امر به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

جعفری با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، اذعان داشت: والدین حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل و آنها را در استفاده از اینگونه مواد پرخطر آگاه سازند تا شاهد بروز حوادث تلخ در روزهای پایانی سال نباشیم.

انتهای پیام/73008/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول