اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط:

شهرستان شوط آماده استقبال از مسافران نوروزی است

فرماندار شهرستان شوط گفت: این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است.

شهرستان شوط آماده استقبال از مسافران نوروزی است

علی اصغر پیام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان شوط در ایام نوروز برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهرستان شوط برای مسافران نوروزی در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم به‌ویژه مسئولین دست‌اندر کار است.

فرماندار شوط خاطرنشان کرد: تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از بیماری‌های شایع و حفظ سلامت مسافران نوروزی در طول ایام نوروز است.

پیام ادامه داد: مراکز بهداشتی و درمانی و همه دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط را برای سلامت مسافران نوروزی در ایام نوروز مهیا کنند.

وی تصریح کرد: برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مسافران باید همکاری‌ها و هماهنگی‌ها گسترش یافته و تضمین سلامت و امنیت غذایی آنان در گرو اجرای دقیق مصوبات کارگزاران است.

فرماندار شوط اذعان داشت: سلامت و امنیت غذایی به توضیح و تبیین و آمار و ارقامی در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان و لزوم توجه به این موارد از اقدامات مهم برای سلامت مسافران نوروزی است.

پیام در خصوص آماده‌سازی شهرستان شوط برای سلامتی و امنیت مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تلف کردن سگ‌های ولگرد، مشکلات آب آشامیدنی شهری و روستایی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی مدارس، دفن و جمع‌آوری زباله‌ها در شهرستان شوط و مرگنلر، شستشو و لایروبی کانال‌های هدایت آب در حاشیه خیابانها، تنظیف شهر و روستا از اقدامات مهم شهرستان شوط در این ایام است.

وی به توجه هر چه بیشتر به مباحث بهداشتی و درمانی مسافران نوروز تاکید کرد و گفت: در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن این اقدامات و برنامه‌ها، برای سلامتی و امنیت مسافران نوروزی مطالب و راهکارهایی ارائه شده و بر لزوم اجرایی شدن آنها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/61007/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول