اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه خدمات رایگان صورت می‌گیرد

برپایی چادرهای مسافرتی برای مسافران نوروزی در زنجان

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: چادرهای مسافرتی با ارائه خدمات رایگان به مسافران نوروزی در زنجان برپا می‌شود.

برپایی چادرهای مسافرتی برای مسافران نوروزی در زنجان

غلامرضا نجفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برپایی چادرها در زنجان ممنوع نشده بلکه پراکندگی نصب چادرها ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک سری مسائلی چون حفظ امنیت مسافران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها چادرهای مسافرتی در پارک ملت زنجان «شهربازی» متمرکز می‌شود.

*ارائه خدمات رایگان به مسافران نوروزی در زنجان

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان داشت: برای مسافران در پارک ملت، خدماتی چون لباسشوئی، نانوایی و سایر خدمات پیش‌بینی شده است.

نجفلو با اشاره به اینکه همه مقدمات برای استقرار مسافران در پارک ملت شهر زنجان فراهم شده و خدمات نیز به صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود، یادآور شد: حداقل 100 تخته چادر مسافرتی در این محل نصب می‌شود که این تعداد قابل افزایش نیز است.

این مسئول با بیان اینکه به هر یک از چادرها سه تخته پتو ارائه می‌شود، ادامه داد: نور مورد نیاز چادرها نیز تامین می‌شود.

*پیش‌بینی حمام صحرائی برای مسافران زنجانی در پارک ملت

وی با تاکید بر اینکه استفاده از چادرهای مسافرتی نیز برای مسافران رایگان است، ابراز داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته حمام صحرائی نیز در پارک ملت و به منظور تامین راحتی مسافران و گردشگران وارد شده به استان زنجان در نظر گرفته شده است.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه نصب و برپایی چادرهای مسافرتی را در یک محل و متمرکز شدن چادرها را سبب جلوگیری از ترافیک شهری دانست و اضافه کرد: همچنین این امر سبب بهتر و زیباتر شدن جلوه شهری نیز می‌شود.

انتهای پیام/73006/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول