اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

آمادگی 18 مسجد قزوین برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: 18 مسجد در کنار 10 نمازخانه در بوستان‌ها و پایانه‌های مسافربری که عمدتاً در مسیرهای قابل دسترس واقع شدند، برای رفاه حال مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

آمادگی 18 مسجد قزوین برای استقبال از مسافران نوروزی

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: قزوین به عنوان چهارمین حرم اهل‌بیت (ع) و پایتخت خوشنویسی ایران در نوروز امسال به صورت ویژه و پرشورتر از سال‌های قبل، زمینه رفاه حال مسافران نوروزی را در ایام عید فراهم کرده است.

وی باز بودن درب 18 مسجد شهر را در راستای اجرای برنامه‌های تدوین شده نوروزی برشمرد و ادامه داد: نیاز مسافران نوروزی در شهر به امکانات رفاهی اولیه و اقامه نماز بر کسی پوشیده نیست و باید گفت که عید امسال گردشگران در دارالمؤمنین قزوین امکانات بهتری دارند.  

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: مسجد ولی عصر در چهارراه ولی عصر، فاطمه زهرا (س) در خیابان راه‌آهن، محمد رسول‌الله در چهارراه فلسطین، امام حسن عسگری (ع) در شهرک کوثر، مسجد المهدی در میدان حافظ در شهرک مینودر، مسجد امام جعفر صادق(ع) در نوروزیان، امام خمینی(ره) در غیاث‌آباد، ولایت و الغدیر در ابتدا و انتهای خیابان شهید بابایی، مسجد النبی در خیابان امام، مسجد جامع در خیابان شهدا، کریم اهل بیت(ع) در کوچه دادسرا واقع در بلوار با هنر، شیشه‌گر در چهارراه نوروزیان و چهار انبیاء 18 نقطه مورد نظر هستند.

وزیری‌نژاد ادامه داد: همچنین درب بوستان بانوان (نرگس) نیز به روی بانوان باز است و به همت اداره کل اوقاف درب تمامی بقاع متبرکه به روی مسافران در طول روز تا ساعت 21 باز است.

وی یادآور شد: نمازخانه بوستان‌های باراجین(فدک)، ملت و نیز پامچال، گلسار و رز در شهرک مینودر، نمازخانه نیایش واقع در کمربندی جمهوری اسلامی، نمازخانه‌های پایانه مسافربری آزادگان و دفاع مقدس واقع در میدان تهران قدیم و دو راه همدان، نمازخانه صفا در جاده رشت به میهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: اطلاعات مکانی و چگونگی مسیر دسترسی به مساجد، بوستان‌ها و نمازخانه‌های فوق همزمان با نوروز 93 در ورودی‌های شهر نصب می‌شود.

وزیری‌نژاد در این طرح از همکاری استانداری، ستاد اقامه نماز استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یاد کرد.

انتهای پیام/2667/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول