اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

آمریکا قدرت تعطیل کردن تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد

امام جمعه موقت اهواز گفت: ایالات متحده آمریکا قدرت تعطیل کردن تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

آمریکا قدرت تعطیل کردن تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام میراحمد‌رضا حاجتی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی این کلانشهر برگزار شد در جمع نمازگزاران اهوازی اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تعطیل کند زیرا قدرت این کار را ندارد.

وی به سخنان برخی از مقامات آمریکایی اشاره کرد و افزود: معاون وزیر امور خارجه این کشور به صراحت می‌گوید که اگر می‌توانستیم پیچ و مهره‌های تاسیسات هسته‌ای ایران را به یغما می‌بردیم ولی قدرت این کار را نداریم.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اگر امروز آمریکایی‌ها با ایران سر میز مذاکره می‌نشینند و قدرتی برای عملی کردن نقشه‌های خود ندارند همه از تقوا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما امروز در صحنه‌ها بین‌المللی به عنوان یک کشور مستقل حضور می‌یابیم و حرف‌های خود را بیان می‌کنیم که این هم نتیجه رعایت تقوای الهی در کشور است.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان در ادامه به بیان توصیه‌هایی برای رعایت تقوای الهی در همه عرصه‌ها پرداخت و اضافه کرد: تقوا کلید یک حضور موفق در پیچیده‌ترین عرصه‌های سیاسی از زمان پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) تا امروز است.

وی با گرامیداشت سردار شهید سرهنگ مقامی، سردار شهید اسماعیل فرجوانی و سردار سرلشکر شهید علی هاشمی هاشمی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با همین تقوا بود که مردانی پیدا شدند و به مقابله با دشمن تا دندان مسلح پرداختند.

حاجتی یادآور شد: دوران هشت سال دفاع مقدس در 200 سال گذشته تنها جنگی بود که پوزه دشمن به زمین مالیده شد و حتی یک وجب از خاک ایران به دست متجاوزان نیفتاد.

این مسئول تاکید کرد: ما نباید خودمان را فراموش کنیم و در همه کارهای به ویژه سیاست خود را نیز با تقوا عجین کنیم زیرا ما همیشه در حال دفاع هستیم.

وی تقوا را کلید بزرگ رسیدن به فضایل اخلاقی و عرفانی توصیف کرد و ابراز داشت: بینش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت روح الله که زیر پای مستکبران را لرزاند و دین و دین گرایی را در جهان زنده کرد نیز بر مبنای تقوای الهی بود.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ما با رهبر و مقتدای خود عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون آرمان‌های انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهیم تا این انقلاب به سر منزل مقصود برسد.

حاجتی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اهواز خطاب به اصحاب دشمن در داخل کشور نیز گفت: ملت بزرگ ایران با ولایت فقیه عهد بسته است که راه خود را ادامه دهد.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس را مصداق بارزی برای بیان حرف حق دانست و متذکر شد.

این مسئول در پایان با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری عنوان کرد: ملت شریف ایران از این امر غافل نشوند و در آستانه سال نو، به یاری هموطنان خود بشتابند.

انتهای پیام/72010/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول