اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری:

صدا و سیما نقش موثرتری در ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران داشته باشد

سرپرست تیم ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیما نقش موثرتری در ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران داشته باشد.

صدا و سیما نقش موثرتری در ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران داشته باشد

ایرج فاضلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات سه‌گانه کشور به میزبانی ماهشهر در سطح کیفی و مهارتی بسیار بالایی برگزار شد، اما در نهایت دوربین خبرساز تلویزیون تنها با پرداختن به برخی از ضعف‌های اندک در جریان این مسابقات، مانع از آن شد این سطح از قابلیت‌ها دیده شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یک مسابقه سه‌گانه نیازمند هماهنگی و کار فراوان است، افزود: افزایش انگیزه در ورزشکار یک اصل مهم و اساسی است و وقتی دوربین خبرساز، تصاویر غیرواقعی را پخش می‌کند، باعث دلسردی و کاهش انگیزه در بین ورزشکاران می‌شود.

فاضلیان از صدا و سیما به عنوان عامل مروج و اثرگذار در ترویج فرهنگ ورزشی نام برد و خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ورزش در بین جوانان و ایجاد انگیزه در آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست تیم ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در برگزاری این مسابقات نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، مجتمع پتروشیمی بندر امام و فرمانداری ماهشهر تلاش زیادی کردند تا مسابقات در سطح عالی برگزار شود، در حالی که اصلا به این موضوع پرداخته نشد.

وی با بیان اینکه تیم سه‌گانه استان بیشترین مدال و امتیازها را در رده سنی مختلف از آن خود کرد، گفت: در این مسابقات، نیما انصاری مقام اول انفرادی رده نونهالان، امین سقایی رده نوجوانان مقام اول انفرادی، محمدمهدی رحمتی مقام دوم و احسان امینیان مقام دوم بزرگسالان را کسب کرد.

عضو کمیته فنی فدراسیون ورزش سه‌گانه کشور افزود: در این رقابت‌ها سه دستگاه آمبولانس اختصاص داده شده بود، اما در گزارش پخش شده آن را ناکافی بیان کردند، در حالی که پاسخگوی نیاز این مسابقات بود.

انتهای پیام/68008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول