اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی:

رسالت سنگین وزارت ورزش، نیازمند اختصاص اعتبارات متناسب با شأن آن است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رسالت سنگین وزارت ورزش و جوانان، نیازمند اختصاص اعتبارات متناسب با شأن آن است.

رسالت سنگین وزارت ورزش، نیازمند اختصاص اعتبارات متناسب با شأن آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جلسه معارفه سومین مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: وجود ریشه و پیشینه‌‌های خراسان جنوبی به لحاظ برخورداری از مفاخر ارزشمند و بزرگ در سطح کشور و جایگاه آن، نشان‌دهنده چهره فرهنگی، ریشه‌دار و عمیق مردم است.

وی خطاب به  امیر رضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اذعان داشت: شما و اقداماتتان و مجموعه وزارت به نحوی است که با جامعه‌ای روبرو هستید که سرنوشت آینده‌سازان کشور را رقم می‌زند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی به بستر سلامت نیروی جوان در دورافتاده‌ترین نقطه کشور که تحت فشار برخی ناهنجاری‌ها است اشاره و تصریح کرد: خراسان جنوبی با صدها کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان، در مقابل تنها و بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر دنیا قرار گرفته است که به راحتی می‌تواند بر روی نسل جوان ما تأثیر بگذارد.

حسینی اضافه کرد: باید با ایجاد بستر لازم، بخشی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کم کنیم که اگر نتوانیم جلوی این آسیب‌ها را در جامعه بگیریم، در آینده با مشکلات جدی روبرو می‎شویم.

وی وزارت ورزش و جوانان را به دلیل رسالت سنگینش که باید پاسخگوی بخش اعظمی از نیازها باشد مستلزم اختصاص بودجه سنگین و متناسب شأن آن قلمداد و خاطرنشان کرد: در برخی از بخش‌های استان دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم و انتظارمان این است که وقتی شرایط فراهم شد، نگاه شما به خراسان جنوبی ویژه باشد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول