اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی مطرح کرد

فدراسیون ورزش‌های همگانی بزرگترین فدراسیون ورزشی کشور

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان این‌که فدراسیون ورزش‌های همگانی بزرگترین فدراسیون ورزشی کشور است، گفت: ورزش‌ همگانی پرطرفدارترین رشته بعد از فوتبال است.

فدراسیون ورزش‌های همگانی بزرگترین فدراسیون ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی مجدآراء عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: برنامه پیاده‌روی صبح فردا در گچساران با پوشش برنامه تلویزیونی صبح و نشاط کاری از شبکه سه سیما در جزیره قشم برنامه‌ریزی شده بود اما با پیگیری مسئولان این برنامه در گچساران اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه تلویزیونی به مدت دو ساعت و به صورت مستقیم به روی آنتن می‌‌رود تا مردم سراسر کشور با پتانسیل‌های مختلف گچساران آشنا شوند.

مجدآراء با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ورزش‌های همگانی ابراز کرد: مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی در سطح کشور دارند زیرا ایشان معتقد هستند که ورزش سبب ایجاد نشاط، شادمانی و پویایی یک جامعه در نتیجه شکوفایی آن جامعه می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش مهم‌ترین راهکار برای از بین بردن بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی بوده که تأثیر 100 درصدی در این خصوص دارد.

مجدآراء با اشاره به برگزاری برنامه تلویزیونی صبح و نشاط در گچساران گفت: هدف از برگزاری این برنامه ترویج و فرهنگ‌سازی ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی بوده و تمام هم و غم فدراسیون قدم برداشتن در راستای اهداف ورزش‌های همگانی است.

وی با بیان این‌که سند توسعه ورزش‌های همگانی با هدف عملیاتی کردن شرکت 50 درصدی مردم در ورزش‌های همگانی تنظیم شده است، بیان کرد: افزون بر 60 کمیته و انجمن در فدراسیون ورزش‌های همگانی فعال است.

مجدآراء فدراسیون ورزش‌های همگانی را بزرگترین فدراسیون ورزشی در کشور دانست و یادآور شد: ورزش‌های همگانی پرطرفدارترین ورزش بعد از فوتبال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/82014/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول