اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

فعالیت‌های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی چندین برابر می‌شود/ دولت از ظرفیت بسیج استفاده کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فعالیت‌های بسیجیان در سال 93 در حوزه اقتصاد مقاومتی چندین برابر می‌شود.

فعالیت‌های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی چندین برابر می‌شود/ دولت از ظرفیت بسیج استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در حاشیه رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز باید در عرصه‌های اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته کار کرد و همه بتوانند به خوبی در این میدان به فعالیت بپردازند.

وی گفت: باید ظرفیت‌های بخش‌های مختلف را به میدان آورد و کشور را در حوزه اقتصاد مقاومتی سرافراز کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز باید چشم دشمنانی را که منتظر زمین خوردن جمهوری اسلامی ایران هستند با توجه به اقتصاد مقاومتی کور کرد.

نقدی افزود: بسیجیان نشان دادند که می‌توانند همزمان در چندین جبهه آماده باشند و به فعالیت بپردازند و در این بین، باید فعالیت‌های اقتصادی را در کنار فعالیت‌های نظامی و فرهنگی مدنظر داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: بسیجیان برای لحظه‌ای که فرمان آزادی بیت‌المقدس صادر شود، لحظه‌شماری می‌کنند تا پاسخ جنایتکاران جهانی را به خوبی بدهند.

نقدی افزود: همه جنایت‌هایی که امروز از شرق تا غرب عالم در حق مسلمانان انجام می‌شود و کشتار مسلمانان در میانمار به اسم بودایی‌گری، کشتارهای انجام شده در آفریقا به اسم مسیحی‌گری و مناطق اسلامی به نام تکفیری، همه و همه یک صحنه‌گردان اصلی به نام آمریکا دارد.

وی گفت: بسیجیان و آزادی‌خواهان جهان خشم مقدس و کینه انقلابی خود را ذخیره و جمع می‌کنند و همواره عزم و آمادگی خود را در حالت فوق‌العاده نگه می‌دارند تا یکباره همه این خشم‌ را بر سر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بریزند و انتقام خون‌های بی‌گناه ریخته شده را بگیرند.

وی ادامه داد: خون‌های مظلومان جهان بی‌پاسخ نخواهد ماند و دشمنی که به طور مستمر از ترسش تهدید می‌کند و زبان تهدید و فشار را به کار می‌برد، پاسخ اقداماتش را خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز همه دنیا می‌دانند که این قدرت پوشالی در اقتصادش ورشکسته و در سیاستش شکست خورده است و نیروهای مسلح آمریکا بی‌روحیه و شکست خورده امروز منطقه را دست از پا درازتر ترک می‌کنند.

نقدی افزود: آمریکایی‌ها این نیروها را از منطقه جمع‌آوری می‌کنند و مجبور هستند در آینده نزدیک باقیمانده آنها را نیز جمع کنند و از منطقه خارج شوند.

وی همچنین با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده است، گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز قبل از ابلاغ این سیاست‌ها از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و از ابتدای امسال، بسیج وارد میدان شده بود.

نقدی افزود: بسیجیان با همان اشاره‌های کوتاهی که رهبری فرموده‌اند کارشان را آغاز کردند و پاسخ مناسبی به عبارت اقتصاد مقاومتی که رهبری امسال چند بار آن را مطالبه فرمودند، دادند.

وی گفت: بسیجیان با دریافت همان عبارت‌های کوتاه و اشاره‌های رهبری وارد میدان شدند و سال 92 زمان خوبی برای انجام طرح‌های اقتصاد مقاومتی بود که به زودی آمار تلاش‌های انجام شده برای اطلاع مردم و رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: با سیاست‌های مدونی که رهبری اخیراً آن را ابلاغ فرمودند، تکلیف بسیج دو چندان شده است و به همین خاطر در حال برنامه‌ریزی جدیدی هستیم تا علاوه بر آنچه در سال جاری عملیاتی شد، اقدامات گسترده‌تری در سال 93 انجام شود.

نقدی ادامه داد: امیدواریم دولت نیز بتواند از ظرفیت‌های عظیم بسیج برای پیشبرد این سیاست‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد: رهبری اشاره فرمودند که مردم می‌توانند کارهایی انجام دهند که گاهی از عهده حتی چندین وزارتخانه هم بر نمی‌آید و بسیج نیز از همین مردمی است که سازمان یافته و همیشه آماده هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید عبارت‌های ولایت را به خوبی دریافت کند و از ظرفیت‌های عظیم بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره بگیرد.

انتهای پیام/2249/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول