اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سپاه استان قم مطرح کرد

ارتقاء آمادگی رزم بسیجیان مهمترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس

معاون عملیات سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: هدف از برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس تقویت توان مواجهه بسیجیان و فرماندهان بسیج با جنگ‌های سخت، نیمه‌‌سخت و نرم دشمنان است.

ارتقاء آمادگی رزم بسیجیان مهمترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علیرضا ظهرابی اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس تقویت توان مواجهه بسیجیان و فرماندهان بسیج با جنگ‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمنان است.

وی پیام این رزمایش‌ها را ایجاد یاس در دشمنان نظام دانست و افزود: گردان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش، آموزش‌های لازم در تاکتیک‌های رزم روزانه و شبانه را طی می‌کنند تا آمادگی خود را برای مقابله با حملات احتمالی حفظ کنند.

معاون عملیات سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) به تفاوت این رزمایش با دوره قبلی اشاره و تصریح کرد: در این رزمایش دفاع 360 درجه‌ای از قم آموزش و اجرا خواهد شد به نحوی که در چهار گوشه استان این رزمایش انجام تا بتوانیم دفاعی همه‌جانبه از قم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در رزمایش امسال فرماندهان رسته‌ها مسئول هدایت و کنترل را دارند بیان کرد: در رزمایش گذشته فرماندهی از بالا بود که امسال به صورت مستقل توسط فرماندهان گردان‌ها انجام می‌شود و فرماندهی متمرکز نیز بر کار همه آنها نظارت دارد.

ظهرابی در پایان با اشاره به اینکه در رزمایش الی بیت‌المقدس، مبنای کار دفاع از مرزهای استان است، خاطرنشان کرد: کارشناسان تمام مراحل اجرایی رزمایش را در سه مرحله ستادی، سازمان‌دهی و اقدامات تخصصی زیر نظر دارند.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول