اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار نقدی

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در استان سمنان برگزار می‏شود

رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در استان سمنان برگزار می‏شود.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در استان سمنان برگزار می‏شود

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیج در استان سمنان با حضور گردان‏های بسیج و با رمز «محمد رسول‌الله (ص)» برگزار می‏شود.

سردار علی استادحسینی ادامه داد: مرحله هفتم دور دوم رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» بسیج در استان‏های مختلف کشور در روزهای اخیر آغاز شده است و در سمنان نیز در روز جمعه این هفته شاهد برگزاری این رزمایش خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان هدف از برگزاری این رزمایش‌ها را سازماندهی نیروهای بسیجی و استفاده از توانمندی‏ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد آمادگی لازم در نیروهای بسیجی، افزایش روحیه ایثارگری، رزم و شهادت، حفظ انسجام گردان‌های بیت‌المقدس و ارتقای توانایی و هوشیاری نیروهای بسیجی عنوان کرد.

استادحسینی ادامه داد: در این رزمایش، آموزش و اجرای عملیات تاخیری، پدافند دورادور، پدافند غیرعامل، عملیات تاخت و تاز و ضد هلی‏برن، راهپیمایی تاکتیکی شبانه، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس پیش‏بینی شده است.

وی تصریح کرد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در استان سمنان، روز جمعه در اردوگاه قدس سمنان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول