اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی دشتستان

فرماندار دشتستان از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی دشتستان خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای جذابیت‌های توریستی و گردشگری بسیار زیادی است و باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: از همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که با اجرای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با جدیت تمام به استقبال نوروز و مسافرین بروند.

زارع تصریح کرد: مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان باید با اجرایی کردن برنامه‌ها، مصوبات و تصمیمات ستاد تسهیلات نوروزی زمینه استقبال بهتر از مهمانان نوروزی را فراهم بیاورند.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن زمانی روزهای پایانی سال و آغازین سال نو با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مسئولین و مردم شعائر دینی و معنوی را پاس بدارند.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: شهرداران شهرهایی که در مبادی ورودی شهرستان و محورهای مواصلاتی اصلی قرار دارند در هنگام تحویل سال نو با اجرای برنامه‌هایی که نشان دهنده مهمان‌نوازی مردم خوب دشتستان است از مهمانان نوروزی استقبال شایسته و مناسبی به عمل بیاورند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان نیز بیان کرد: دشتستان دارای جاذبه‌های زیادی برای مهمانان و گردشگران است و باید نسبت به ایجاد فضایی مناسب برای استقبال و پذیرایی از مهمانان اهتمام ورزیم.

کوروش دهقان گفت: شهرداران نقش مهمی در ساماندهی مسافران دارند و امیدوار هستیم در شهرها و بخش‌های مختلف دشتستان شاهد حضور مناسب مسئولان باشیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول