اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان غربی:

1470 جاذبه تاریخی و گردشگری در آذربایجان غربی وجود دارد

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 470 اثر تاریخی، بنا، محوطه و تپه‌ تاریخی در آذربایجان غربی وجود دارد.

1470 جاذبه تاریخی و گردشگری در آذربایجان غربی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد قهرمانی ظهر امروز در جمع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان غربی اظهار داشت: آذربایجان غربی قابلیت‌های فراوانی برای جذب گردشگر دارد که باید در راستای افزایش و توسعه صنعت گردشگری در استان بیش از پیش تلاش کرد.

وی مهم‌ترین چالش و معضل پیش‌روی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را اجرای تور به شکل غیرمجاز عنوان کرد و افزود: فعالیت غیر قانونی برخی افراد در این بخش سبب بروز معضلاتی شده است.

قهرمانی با اشاره به آمادگی کامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برای استقبال از مهمانان نوروزی، تصریح کرد: برگزاری تورهای مناسب این دفاتر برای مسافران می‌تواند خود عامل مهمی در جذب گردشگران بیشتر و توسعه و رونق این صنعت در استان برای سال‌های آینده نیز باشد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان غربی به فعالیت بیش از 40 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: این دفاتر در طول ایام سال خدمات لازم را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند.

وی از وجود یک هزار و 470 اثر تاریخی، بنا، محوطه و تپه‌ تاریخی در کنار جاذبه‌های طبیعی استان خبر داد و گفت: در این مجموعه‌های جهانی قره کلیسا و تخت سلیمان تکاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی برای بازدید از مناطق گردشگری وارد استان می‌شوند که باید در راستای افزایش آن بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول