اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در سنندج

رئیس جدید میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کردستان معرفی شد

رسول اشدودان، طی مراسمی به عنوان رئیس جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان معرفی و جایگزین فرهاد میمنت‌آبادی شد.

رئیس جدید میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آئین تودیع رئیس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان و معرفی رئیس جدید این سازمان عصر امروز در محل استانداری کردستان برگزار شد.

در این مراسم، رئیس جدید این سازمان طی سخنانی اظهار کرد: در بحث مرمت بناهای تاریخی چندین شاخص و ملاک وجود دارد که باید بر حسب آنها فعالیت کرد.

رسول اشدودان افزود: شناخت و تجزیه و تحلیل و مطالعات یکی از این ملاک‌ها که است که باید در قبال ابنیه تارخی انجام شود تا بهترین اصلاح و مرمت روی آن صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در نگاه نخست صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، با یکدیگر همخوانی ندارند تصریح کرد: گردشگری فرهنگی ما را به این باور می‌رساند که این سه بخش باید به موازات یکدیگر کار کنند.

رئیس جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه خروجی میراث فرهنگی و صنایع دستی منجر به گردشگری می‌شود، گفت: در این دیدگاه سازمان پیشانی توسعه استان است.

اشدودان با تأکید بر اینکه باید زیربناهای فرهنگی و گردشگری مدنظر قرار بگیرد تصریح کرد: بدنه کارشناسی این سازمان در کردستان در زمره برترین سازمان‌های میراث فرهنگی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های نهفته در این سازمان آزاد شود گفت: توسعه پایدار کردستان که در سند توسعه این استان مدنظر قرار گرفته باید چراغ راه همگان باشد.

اشدودان ابراز امیدواری کرد در سمت جدید خود بتواند منشاء خدمات ارزنده‌ای برای حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان باشد.

پس از پایان سخنان وی از فرهاد میمنت‌آبادی که 16 ماه ریاست این اداره کل را بر عهده داشت با اهدای لوحی تقدیر و رسول اشدودان به طور رسمی جایگزین وی شد.

انتهای پیام/79012/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول