اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از تبدیل سالن ورزشی به تالار همایش‌ها

سالن 25 آبان به ورزشی‌ها روی خوش نشان نداد

سالن ورزشی 25 آبان برخلاف تصور قبلی نتوانسته کارایی و بهره‌وری مورد نیاز برای ورزش اصفهان را داشته باشد بلکه به محلی برای برگزاری جشن‌ها و همایش‌های مختلف در شهر اصفهان تبدیل شده است.

سالن 25 آبان به ورزشی‌ها روی خوش نشان نداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیرماه سال گذشته بود که با حضور وزیر سابق ورزش و جوانان، سالن چندمنظوره 25 آبان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

پیش از آماده شدن نهایی این سالن، تصور می‌شد، بهره‌برداری از آن نتایج مثبت و قابل توجهی برای ورزش استان اصفهان به همراه داشته باشد زیرا ورزش اصفهان سال‌هاست که با مشکل جدی کمبود سرانه فضای ورزشی روبرو است و این مساله لطمات جبران‌ناپذیری را به بدنه ورزش این استان وارد کرده است.

با این حال پس از یک سال و نیم که از بهره‌برداری این سالن سپری می‌شود، هنوز سالن 25 آبان کاربری مورد نیاز را برای ورزش نصف جهان نداشته است.

در ماه‌های پس از افتتاح این سالن معلوم شد که هنوز سالن برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری نهایی و مورد استفاده قرار گرفتن آماده نیست و اقدامات دیگری لازم است تا این سالن واقعاً تکمیل شده و برای کاربری ورزشی در اختیار اداره ورزش و جوانان استان اصفهان قرار بگیرد، در ادامه نیز بر اساس توافق صورت گرفته این سالن در اختیار هیئت دوومیدانی اصفهان قرار گرفت.

با این وجود سالن 25 آبان از زمان بهره‌برداری تاکنون به گزینه نخست برای برگزاری جشن‌ها و همایش‌های شهر مبدل شده است و میزبانی برنامه‌های مختلف از جشن‌های عمو پورنگ و عموهای فیتیله‌ای تا همایش‌های نهادهای مختلف را برعهده داشته است و بیشتر مردم اصفهان این سالن را بیشتر به عنوان مرکزی برای برگزاری همایش و جشن‌های مختلف می‌شناسند تا یک سالن ورزشی.

با توجه به اینکه در شرایط موجود و بی‌پولی ورزش درآمدزایی این سالن می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، هیچ بحثی نیست اما مساله اصلی اینجاست که متولی ورزش باید تدبیری در این‌باره بیندیشد تا سالنی که هزینه هنگفتی برای احداث و تکمیل آن صورت گرفته، کارایی مورد نظر را برای ورزش استان داشته باشد زیرا اگر بنا به محلی برای برگزاری همایش‌های متنوع بود که خوشبختانه در اصفهان سالن‌های زیادی برای این منظور وجود دارد.

انتظار می‌رود مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان حساسیت خاصی در مورد این سالن داشته باشد زیرا در دوره مدیر کل سابق رسانه‌ها در چندین مقطع نسبت به مشخص شدن وضعیت این سالن انتقاداتی را مطرح کردند که نتیجه‌ای در بر نداشت اما سلطان‌حسینی باید تدبیر ویژه‌ای برای سالن 25 آبان اتخاذ کند تا این سالن در کنار درآمدزایی، استفاده‌های ورزشی نیز داشته باشد.

انتهای پیام/63006/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول