اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

حسینی‌نژاد: طولانی شدن روند انتخاب وزیر به ورزش اصفهان لطمه زد

رئیس سابق هیئت کبدی استان اصفهان گفت: طولانی شدن روند انتخاب وزیر ورزش و جوانان و بلاتکلیفی این وزارتخانه به ورزش کل کشور و از جمله اصفهان ضربه زد.

حسینی‌نژاد: طولانی شدن روند انتخاب وزیر به ورزش اصفهان لطمه زد

سید اصغر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال 92  و پس از آغاز فعالیت دولت یازدهم، روند انتخاب وزیر ورزش و جوانان طولانی شد که این موضوع ضررهایی را متوجه ورزش کشور کرد.

وی ادامه داد: بلاتکلیفی چند ماهه وزارت ورزش و جوانان سبب شد تا ورزش سراسر کشور و همچنین اصفهان دچار لطمه شود، اما خوشبختانه در حال حاضر سر و سامان گرفته است.

رئیس سابق هیئت کبدی استان اصفهان به انتخاب سلطان حسینی برای مدیرکلی ورزش و جوانان اصفهان اشاره و تصریح کرد: ورزش اصفهان همواره در سطح کشور سرآمد بوده است و مدیرکل جدید نیز می‌تواند با برنامه‌ریزی خوب و منسجم در مسیر پیشرفت ورزش استان قدم بردارد.

وی ادامه داد: حضور معاونان خوب و کارشناسان ورزشی مجرب در کنار سلطان‌حسینی می‌تواند به پیشرفت هر چه بیشتر ورزش اصفهان کمک کند.

حسینی‌نژاد تاکید کرد: ورزش اصفهان در بسیاری از رشته‌های ورزشی همواره سرآمد بوده و از ظرفیت بالایی برای نتیجه‌گیری برخوردار است.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول