اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

یزدی‌زاده: حاشیه‌های ورزش اصفهان موجب از دست رفتن فرصت‌ها شد

رئیس سابق هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: مسائل حاشیه‌ای که در گذشته توسط اداره ورزش و جوانان استان اصفهان رخ داد، موجب شد تا ورزش استان فرصت‌های خوبی را از دست بدهد.

یزدی‌زاده: حاشیه‌های ورزش اصفهان موجب از دست رفتن فرصت‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به روال سال گذشته خبرگزاری فارس در نظر دارد با توجه به فرا رسیدن ماه پایانی سال جاری به ارزیابی وضعیت ورزش استان در سال جاری بپردازد.

ورزش اصفهان در سال جاری فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشت که مهم‌ترین اتفاق صورت گرفته را می‌توان مربوط به تغییرات در رأس اداره ورزش و جوانان استان اصفهان دانست.

تغییرات در ورزش اصفهان موجب شد تا شش ماهه دوم سال 92 ورزش این دیار درگیر تبعات ناشی از تغییر و تحول صورت گرفته در مدیریت ورزش اصفهان شود، ضمن اینکه همانند دو سال گذشته بی‌پولی و محدودیت‌های بودجه‌ای در سال جاری نیز مشکلات بسیاری را به وجود آورده بود.

از این رو در نظر داریم در چند هفته پایانی سال 92 در گفت‌وگو با مدیران ورزشی و ورزشکاران و کارشناسان ورزشی استان اصفهان به بررسی ورزش اصفهان در سال رو به پایان بپردازیم تا شاید ارائه وضعیتی از ورزش در سال جاری بتواند به ایجاد راهکاری برای آینده ورزش دیار زاینده‌رود تبدیل شود.

سیدرسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال 92 با وجود مشکلات مالی که وجود داشت، با تلاش هیئت‌های ورزشی در مجموع ورزش اصفهان عملکرد بدی نداشت.

وی افزود: ورزش اصفهان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و برای رسیدن به این منظور هم‌افزایی ارگان‌های مختلف باید تحقق پیدا کند.

رئیس سابق هیئت دوومیدانی استان اصفهان ادامه داد: برای اینکه ورزش اصفهان در مسیر پیشرفت قرار گیرد، نباید اتفاقات و رویدادهای سال 92 تکرار شود.

وی مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده در سال جاری در حوزه ورزش را نقطه منفی ورزش استان دانست و یادآور شد: مسائل حاشیه‌ای که توسط مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان وی رخ داد، مشکلاتی را برای ورزش استان به وجود آورد.

یزدی‌زاده با اشاره به تغییرات صورت گرفته در رأس ورزش اصفهان تاکید کرد: حضور یک مدیرکل ورزشی که تحصیلات آکادمیک این رشته را دارد، اتفاق مثبتی برای ورزش اصفهان محسوب شده و می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت ورزش استان شود.

انتهای پیام/63006/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول