اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال پیاپی

هیئت ورزش روستایی کاشان هیئت نمونه استان اصفهان شد

رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان کاشان از انتخاب این هیئت ورزشی به عنوان هیئت نمونه استان اصفهان برای سومین سال پیاپی خبر داد.

هیئت ورزش روستایی کاشان هیئت نمونه استان اصفهان شد

سیدعلی افراشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان که در باغ ابریشم اردوگاه شهید کشوری اصفهان برگزار شد هیئت ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان کاشان به عنوان هیئت ورزشی نمونه و برتر استان اصفهان انتخاب و معرفی شد.

وی، عملکرد مثبت هیئت ورزشی روستایی کاشان در برگزاری مسابقات متعدد ورزشی شهرستان کاشان در رشته‌های مختلف و حضور فعال ورزشکاران روستایی‌ کاشان در مسابقات کشور و استان اصفهان را از جمله مؤلفه‌هایی دانست که در انتخاب هیئت ورزش روستایی و بومی محلی کاشان نقش اساسی داشته است.

این مسئول تصریح کرد: هیئت ورزش روستایی و بومی محلی کاشان برای سومین سال متوالی طی سال‌های 90، 91 و 92 در بین 23 شهرستان استان اصفهان از جمله شهرستان اصفهان موفق به کسب رتبه استان اصفهان می‌شود. 

وی یادآور شد: کسب این عنوان برای سومین سال متوالی باعث شد تا فدراسیون ورزش روستایی کشور مجوز حضور مستقل ورزشکاران روستایی کاشان را در مسابقات کشور صادر کرده و ورزشکاران روستایی کاشان پس از این بدون حضور در مسابقات استان اصفهان به طور مستقیم در مسابقات کشوری حضور می‌یابند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی کاشان یادآور شد: در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان بانوان ورزشکار روستایی کاشانی با کسب دو عنوان قهرمانی، دو عنوان نایب قهرمانی و یک مقام قهرمانی و در مجموع امتیازات عنوان نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی متذکر شد: عنوان قهرمانی بازی‌های بومی محلی مردان پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان نیز به ورزشکاران روستایی شهرستان کاشان رسید.

انتهای پیام/2406/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول