اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش خوی خبر داد

اهدای 10 هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش خوی

مدیر آموزش و پرورش خوی از اهدای 10 هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش این شهرستان از سوی خیرین خبر داد.

اهدای 10 هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، میرکاظم سنگی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوی اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی به عنوان نیاز اصلی آموزش و پرورش خوی در اولویت توجه قرار دارد که در این راستا کمک خیرین می‌تواند بسیار راهگشا بوده و از دغدغه‌های این بخش در ارتباط با میزان فضاهای آموزشی بکاهد.

وی از اهدای 10 هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش خوی خبر داد و افزود: این میزان زمین از سوی هفت نفر از خیرین خویی اهدا شده است.

سنگی هدف از این اقدام خیرین را توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان عنوان کرد و افزود: توسعه و گسترش سطح آموزشی افراد مستلزم توجه به فضاهای آموزشی بوده و این امر در شرایط کمبود اعتبارات فعلی بدون یاری خیرین ممکن نیست.

مدیر آموزش و پرورش خوی با اشاره به عملکرد قابل تقدیر خیرین این شهرستان برای اهدای زمین به مراکز آموزشی، گفت: طی سال‌های گذشته خیرین این شهرستان در مناطق مختلف شهری و روستایی بیش از 92 هزار مترمربع زمین و ملک برای احداث مدرسه به خیرین مدرسه‌ساز خود اهدا کرده‌اند.

سنگی با اشاره به احداث 62 مدرسه در قالب 297 باب کلاس درس توسط خیرین این شهرستان، افزود: به این ترتیب خوی در رتبه نخست استانی به لحاظ میزان کمک خیرین مدرسه‌ساز برای توسعه فضاهای آموزشی قرار دارد.

انتهای پیام/61006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول