اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تنگستان:

5 مدرسه خیرساز در تنگستان در حال احداث است

رئیس آموزش و پرورش تنگستان گفت: 5 مدرسه در شهر و روستاهای شهرستان تنگستان از محل اعتبارات خیرین استان در حال ساخت است.

5 مدرسه خیرساز در تنگستان در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، یونس باربرز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج مدرسه و 18 کلاس در شهر آباد و روستاهای شهرستان تنگستان کلنگ‌زنی شده است.

باربرز با اشاره به اینکه کل اعتبارات احداث این مدارس از محل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر تامین شده است، گفت: این مدارس که در شهرآباد و روستاهای سمل شمالی، روستای آل شمس‌الدین باغک جنوبی، روستای بنیون خائیز و میر احمد در بخش مرکزی تنگستان در حال احداث است اعتبارات آن‌ها از محل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر تامین شده است.

رئیس آموزش و پرورش تنگستان افزود: یک مدرسه دبستان شش کلاسه در روستای کنار بابایی محمود احمدی که اعتبار آن از محل اعتبارات خیرین مدرسه‌ساز تامین و احداث شده بود در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.   

وی با بیان اینکه بخش مرکزی شهرستان تنگستان دارای 110 مدرسه در سه مقطع تحصیلی است، گفت: بخش مرکزی تنگستان با دارا بودن بیش از 110 مدرسه و 700 هزار دانش‌آموز نقش بسزایی در پرورش نسل آینده کشور داراست.

باربرز با اشاره به اینکه 40 مدرسه در شهرستان تنگستان از فناوری هوشمند استفاده می‌کنند، افزود: تاکنون 40 مدرسه در بخش مرکزی تنگستان از فناوری هوشمند استفاده می‌کنند و برای هوشمندسازی این تعداد مدارس بیش از 1200 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/66004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول