اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون ایثارگران کشور پیشنهاد کرد

تشکیل تیم‌های خیران مدرسه‌ساز

مدیرکل کانون ایثارگران کشور خواستار تشکیل تیم‌های خیران مدرسه‌ساز در مناطق مختلف کشور شد.

تشکیل تیم‌های خیران مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا عباس طایفه پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز روستای شاهین تپه اظهار داشت: در راستای کمک‌رسانی هرچه بیشتر به مدارس پیشنهاد می‌شود در هر منطقه تیمی با عنوان خیرین مدرسه ساز تشکیل شود.

وی عنوان کرد: این تیم با جذب خیرین و جمع‌آوری کمک‌ها میتواند زمینه جهت‌دهی هرچه بهتر در زمینه مدرسه‌سازی را فراهم کند. مدرسه سازی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های امروز جامعه مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه شهر ارداق نیز گفت: مدرسه‌سازی به عنوان یکی از ماندگارترین و جاودانه‌ترین اعمال انسانی و وظیفه‌ای همگانی‌ است که در راستای فراهم‌سازی امکانات آموزشی و تربیتی در سطح جامعه توسعه می‌یابد.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدلو افزود: باید تلاش کرد تا سنت‌های الهی و مهمی مانند ساخت مدرسه گسترش یافته و از توان و بنیه‌های مالی افراد نیکوکار نهایت استفاده را کرد.

معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم ابراز داشت: لزوم مشارکت همه جانبه در راستای آباد سازی مدارس مهم و مورد توجه است.

محمد رحمانی بیان کرد: مدارس به عنوان مراکز علم‌آموزی کشور همواره باید مورد توجه و عنایت ویژه مردم قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به تلاش‌های بسیار مطلوب و چشم‌گیر خیران و نیکوکاران در افتتاح و بهره‌برداری از مراکز خدماتی و آموزشی برای محرومان و نیازمندان در سراسر کشور تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی که همه ما امروز باید به آن افتخار کنیم این است که از بدو شکست حکومت طاغوتی و دست‌نشانده پهلوی توسط ملت سازندگی و عمران در شهرهای مختلف کشور آغاز و مردم و مسئولان به جهاد بزرگ سازندگی و آبادانی کشور پرداختند.

رجبی کوشش و سعی مضاعف‌تر مردم و مسئولان برای سازندگی و توسعه همه‌جانبه را در اولویت فعالیت‌ها و اقدامات کنونی در کشور عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه عظیم ملت ایران در عرصه‌های عمران و رونق اقتصادی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند خیران بخش‌های شش‌گانه شهرستان بویین‌زهرا در عرصه مدرسه‌سازی و ساخت دار‌القرآن‌ها در بخش‌های رامند و دشتابی و لزوم گسترش امر سازندگی، بیان کرد: بویین‌ زهرا در سال‌های اخیر رشد و جهش بسیار بالایی را در زمینه جذب خیران و نیکوکاران در سطح استان قزوین داشته است که این مهم را باید ستود.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول