اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

اهتمام به دانش و مدرسه‌سازی موجب رشد و توسعه کشور می‌شود

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اهتمام به امر دانش و مدرسه‌سازی موجب رشد و توسعه کشورها می‌شود.

اهتمام به دانش و مدرسه‌سازی موجب رشد و توسعه کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی ظهر امروز در سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قرچک که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد با تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به دلیل اهتمام برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که در رسیدن به قرب الهی لحظه‌شماری می‌کنند و ایمان به روز واپسین داشته و معتقدند بازگشت همه به سوی خداست، اینها فرشتگان، پیامبران و بندگان صالح خداوند محسوب می‌شوند. یعنی خداوند بندگان صالح را در ردیف فرشتگان و پیامبران آورده است.

فرماندار شهرستان قرچک اذعان کرد: یکی از مواردی که باعث از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود ثروت است. در برخی افراد روحیه مال‌اندوزی و داشتن حرص و طمع به مال بیشتر ایجاد می‌شود و به هیچ‌وجه حاضر نیستند از سرمایه خود بگذرند اما در این میان افرادی نیز وجود دارند که از ثروت خود گذشته و در راه خیر قدم می‌گذارند، اینها انسان‌های شایسته و بسیار بزرگی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه جامعه‌ای توسعه می‌یابد که علم‌محور و توسعه‌محور باشد، افزود: در جهان نیز کشورهایی رشد و توسعه یافته‌اند که دانش را مورد اهتمام قرار داده‌اند و کسانی که به دنبال ایجاد فضاهای آموزشی در کشور هستند، بندگان صالح خداوند محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اهمیت مدرسه‌سازی همواره در عمل و گفتار امام راحل و مقام معظم رهبری نمود داشته، یادآور شد: برکت مدرسه‌سازی در کشور به این است که 30 سال پیش امام خمینی(ره) به عنوان اولین خیّر در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

صادقی عنوان کرد: خوشبختانه تعداد خیرین کشور روز به روز در حال افزایش است و ما مفتخریم که شهرستان قرچک نیز از حضور این افراد بی‌بهره نیست.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: باید بر دستان تمام خیرین بوسه زد زیرا توانسته‌اند از جهاد بخشش اموال که نوعی جهاد اکبر است، سرفراز بیرون بیایند.

انتهای پیام/2462/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول